First/první Previous/předcházející Home Next/další Last/poslední

Slate Desktop a EuroVoc
 09  Čís. 67 - Slate Desktop




Original

Slate Desktop- Other

Slate Desktop - Competition

Slate Desktop – General financial institutional

Getting away with it

Getting se musí

Mimo to, aby: předmět

 v textu.

#67 • 11 December 2019

67. • # 11. prosince 2019

(67) č. • 11. prosince 2019.

• 67 #.

A weekly round up of the CX stories that hit home

týdenní jednání o shodě CX případů, které žijí

Investice do týdenní, obzvláště CX z domácích příběhů

kola vypracuje jednou z nich CX, HOME

Dear Earthling,

úctě earthling.

Vážený earthling,

Vážený earthling,

Everyone who works in customer experience is told, as a rule of thumb, to be customer-obsessed.

všechny informace, které se v praxi told, jako je právní thumb customer-obsessed.

U každého zákazníka, který má zkušenosti s prací potvrdit, že se ze zkušenosti je známo, že údaje o customer-obsessed.

Každý, kdo je s prací na zákazníka told zpravidla customer-obsessed, 21 — Křížová klasifikace výrobního účtu.

But what if this obsession comes at the expense of your own well-being?

Pokud jde o to, jaké obsession Vaše na vlastní účet, jestliže podmínky?",

V tomto případě je ale obsession své náklady na životní úroveň vlastního kapitálu,

Ale pokud jde na úkor obsession vlastního pohody, jaká?

What if, by pushing for a customer-obsessed organization, you end up creating a toxic work environment?

kterou dostávají, za účelem vytvoření customer-obsessed jste toxické vytvořit pracovní prostředí?

a tím customer-obsessed pro růst a vytvářela, a do konce toxických pracovního prostředí?

tím zvyšuje z jednoho roku do customer-obsessed, PRACOVNÍ PROSTřEDÍ A toxických?

In the summer of 2017, Lauren joined Away, the popular luggage brand, as a customer experience associate.

v létě tohoto roku 2017 lauren zavazadel, které mají jakožto všeobecné značky.

V létě roku 2017 ve zcela lauren lokalit, zavazadel a značka, zákazníci si stěžovala. Zkušenosti z

V létě roku 2017 lauren spojených se stěhováním oblíbených zavazadel značky, byl. zapojení zákazníka zkušenosti

She was one year out of college, thrilled at the prospect of working for a brand she’d seen all over Instagram.

Informace o podílet se na jeden rok do školy, thrilled pracovní vyhlídky na vývoj a značky odpovědnost za celé instagram.

jednoho roku thrilled útvary Komise, na niž pracovní skupiny pro všechny obchodní instagram považovat za vývoj.

z jednoho roku do thrilled komisařů, též k jejímu pracovnímu nahlížet do všech členských států a zastupují instagram.

Lauren was told she was joining a movement and felt lucky to be part of it.

byl told lauren se k přepravě a mají být součástí lucky. počáteční,

Účast je nezbytně lauren potvrdit a je nutné je považovat za součást lucky.

lauren told byla a která byl vnímán jako součást lucky.

But the initial excitement quickly faded away.

avšak rychlým faded excitement.

První faded excitement rychle.

Musí být ovšem urychleně faded excitement počáteční zatížení.

The customer experience team was constantly being pushed by management to go above and beyond for their customers, no matter what the costs.

Zkušenosti se musí zákazník jednotky musí být v oblasti řízení pro spotřebitele a poté, co.

zkušenosti skupiny zákazníků, kterých se soudní řízení, které jsou přísnější než u svých zákazníků, a bez ohledu na to,

Zkušenosti klienta tým pro řízení neustále tlačených jít nad rámec, bez ohledu na jejich zákazníky.

On the brink of burnout, Lauren and her team members felt humiliated.

Bez ohledu na pokraji vyhoření a jeho tým a lauren. Poslanci mají poníženy a

vyloučit z jejího burnout členy skupiny, a za lauren humiliated

Náklady na burnout lauren BRINK, plsti a jeho členy týmu humiliated.

They were overworked, underpaid, forced not to take time off, and constantly called out by Away’s (now former) CEO Steph Korey.

byly overworked underpaid, nikoliv přestávky a neustále vyzýval EU, a tím, že bývalí ceo steph Korey.

underpaid overworked., aby byly v době soudní rozhodnutí, upustily spořitelny, bývalého předsedy představenstva a generálního ředitele) (nyní steph Korey.

Byly však nebudou nuceny overworked underpaid, přijímat a trvale si volnem z mimo“ (dřívější steph korey ceo).

Read Zoe Schiffer’s exposé in The Verge, and learn how Away turned their customer operations into a living hell by neglecting their employees’ experience.

Místo zoe schiffer hranici zachovala exposé podle toho, že se uvede do svých činností, které hell zákazníků, přičemž jejich zaměstnanců do praxe.

Odkazy na pokraji schiffer zoe exposé“, kde se činností klientů mimo to v těchto oblastech neglecting hell ze zkušenosti svých zaměstnanců.

c) schiffer Zoe exposé na pokraji tak, jak se ve všech svých klientů na operace, které by však zanedbávala hell žít svým zaměstnancům úřadu.

Happy readings,

happy hodnoty.

readings, Happy

Las čtení,

Maria

Maria

Maria

Maria

This week's top picks 🔖

Tento strop picks 🔖 EU-Rusko

Navíc k tomuto picks 🔖 týdně

Toto navýšení v týdnu picks 🔖

Emotional baggage: Inside the toxic work environment at Away

v) toxická emoční stav zavazadel na jiné pracovní prostředí

toxických emotional zavazadel: v rámci zrušení pracovní prostředí

V rámci kapitoly: emoční zavazadla na práci.

Away’s founders sold a vision of travel and inclusion, but employees say it masked a toxic work environment.

je uvedeno, že "zakladatelům vizi, ale i jejich zaměstnanci a toxické, tj. maskovaní pracovního prostředí.

Komise dále prodávat určité cesty ze zakladatelů Vize a začlenění zaměstnanců, je to však zakrýval toxický a pracovním prostředí.

Komise by za iniciátorů vize začlenění a cestovní výdaje zaměstnanců je to však představuje pouze zastíral Toxické pracovního prostředí.

Former employees who were interviewed by The Verge say CEO Steph Korey was using the company values to get people to work harder and longer. On the brink of burnout, their customer experience team felt humiliated. They were overworked, forced not to take time off, and constantly called out by the company's CEO.

bývalých zaměstnanců, kteří byli vyslechnuta, výslovně souhlasí se ujal se tedy ceo steph Korey společnost získat použitím hodnot a osoby, které nelze obhájit. na pokraji vyhoření a informace o ponížení jednotky, které mají. overworked, nikoliv přestávky, který neustále vyzýval ceo podniku.

Dotazované bývalých zaměstnanců, kteří se na okraji Korey měl steph generální ředitel společnosti byl při hodnotě obtížnější získat více lidem a na vyloučit. zkušenosti skupiny zákazníků, burnout humiliated overworked. Bylo však není nucen přijmout, a zároveň neustále, jako finančního ředitele podniku.

bývalým zaměstnancům, kteří byli dotazováni na pokraji znamená ceo steph korey používala pro společnost jako osoby nebo tvrdsí pracovat delší. BRINK burnout ze zkušeností z pro jejich zákazníky. humiliated overworked byla nucena přijmout, a lhůtu, a ke stále ceo ve společnosti.

🔮 Customer Experience Trends for 2020: same same, but different

informace o vývoji 🔮 2020: za stejných, avšak současně různým

zkušenosti pro vývoj nových 🔮 do roku 2020, ale zároveň odlišné.

Zkušenosti 🔮 klientů: Strategie pro vývoj, ale současně různými

The roaring 20s are around the corner, but will they bring anything new to customer experience? We spoke to industry experts from companies like Intercom, Vimeo, and Concentrix about the trends they care about.

Komise se roaring 20s v obchodě, ale musí uvést do praxe?pokud po nových zákazníků: společností v oblasti průmyslu; stejně intercom vimeo concentrix a péče o tyto informace o vývoji.

Komise se na roaring 20s slepé uličky přinášejí, nýbrž spíše s novým zákazníkem. Zkušenosti Komise s odborníky z zmínilo jako vimeo intercom podniků, a o jejich vývoji concentrix péče.

Komise je možné roaring kolem, ale zároveň by měly zejména zajistit, aby z nových klienta? intervenoval odborníků z odvětví, např. podniky intercom vimeo concentrix o trendech a jejich péči.

The future employee experience is personalized

Zkušenosti personalized budoucích zaměstnanců

zkušenosti se budoucím zaměstnancem personalized

Dlouhodobé zkušenosti by budoucí individualizovanou

Personalized employee experiences are the wave of the future. We live in a world where customization has changed from being something special to being standard.

personalized zkušenostech zaměstnanců je vlna. žijeme ve světě, kde je přibližně customization došlo k.

Zaměstnanci jsou zkušenosti personalized vlna. Pokud bychom žijí ve světě customization se změnil na zvláštní situaci.

individualizovanou dlouhodobé zkušenosti v budoucích letech. Evropané žijí ve světě, kde se označuje jako něco customization zvláštním standardu.

So, to expect employees to adjust themselves to a workplace environment, culture, tools, and rewards that don’t allow for that personalization is likely to hurt companies’ ability to recruit and retain talent in the future.

Zvláštní tak, že se k zaměstnancům a pracovního prostředí, a odměňovat tyto nástroje a technologie, které umožňují Don personalization pravděpodobně hurt společností a udržet talenty možnost přijmout v budoucnosti.

očekávat, že zaměstnanci upravit na pracovišti, jako je kultua a nástrojů, výnosů z banky T nechápe, které může poškodit personalization schopnost podniku získat a udržet talent v budoucnu.

na to, aby se přizpůsobila očekávat až na životní prostředí, kultura, nástrojů a výnosy, které umožňují nedávejte personalization bývalý je pravděpodobné, že schopnost společnosti zachován talentů a přijímat v budoucnu.

️ How Yelp drove down churn by building up customer success

Jak stanoví ️ yelp kvůli nimž muselo jen churn budováním zákazníků úspěchu

Jak stanoví ️ yelp drove o vypovězených smlouvách úspěšné vybudování zákazníků

Jak stanoví churn yelp zvýšilo na budování klienta úspěchu

Speaking words of wisdom

Odkaz na něj wisdom

Zatímco wisdom slova

V zásadě se podpořená

The biggest transformation we can undertake is slowing down.

největší transformace by se zpomaluje.

K tomu je třeba transformaci lze provést zpomalení.

Největší transformace Můžeme se zavazují zpomalení.

André Barata, Portuguese philosopher and professor

v portugalštině : André barata philosopher a profesora

Portugalsko – a andré barata philosopher Prof.

v portugalštině: André BARATA philosopher a profesor

Pssst, tweet me.

pssst tweet, me).

Společnost pssst tweet ME.

Je mi pssst tweet.

Copyright © 2019 Unbabel, All rights reserved.

autorských práv všech © 2019 unbabel vyhrazena.

© autorských práv, si unbabel 2019.

veškerá autorská práva© unbabel až 2019.

You are getting the Customer Centric newsletter because you signed up through a web form.

Informace o průběžných již urazily Centric zpravodajů připojila k jste prostřednictvím internetu.

jste se proto, aby se po podpisu centric Bulletin prostřednictvím internetu.

Jste zpět zákazníkovi centric zpravodaje, neboť bylo podepsáno do prostřednictvím internetu.

Unbabel

unbabel

unbabel

unbabel

Original

Slate Desktop- Other

Slate Desktop - Competition

Slate Desktop – General financial institutional


First/první Previous/předcházející Články / Articles Next/další Last/poslední

Copyright Ing. Milan Čondák 26.12.2019