First/první Previous/předcházející Home slate desktop Condak.net s.r.o.

      Gig economy v dokumentech Eur-lexu
 08  Reference




Original COM (2016) 127 final. Přeloženo s Google Translate Přeloženo se Slate Desktop, engin Social_policy
(1) COM (2016) 127 final. (1) KOM (2016) 127 v konečném znění. (1). 2016, COM(čl. 127 final)
(2)  It was accompanied by two Staff Working Documents: the first one describing key economic, labour market and societal trends on which the Pillar builds and which it should contribute to address; the second one recalling the most relevant legal acquis at EU level. (2) Ă ‚Doprovázely jej dva pracovní dokumenty o zaměstnancích: první popisující klíčové ekonomické, pracovní a společenské trendy, na nichž pilíř staví a které by měl přispívat k řešení; druhá připomíná nejdůležitější právní acquis na úrovni EU. (2).  bylo připojeny dva pracovní dokumenty útvarů Komise: první popisují hlavní hospodářský a společenský vývoj na trhu práce, která je z trhu práce, které by měly přispět k řešení druhého; připomíná jedním z důležitých právních předpisů na úrovni EU
Commission Staff Working Documents "Key economic, employment and social trends behind the European Pillar of Social Rights" (SWD (2016) 51), and "The EU social acquis" (SWD (2016) 50) of 8 March 2016. Pracovní dokumenty útvarů Komise „Klíčové hospodářské, zaměstnanecké a sociální trendy v rámci evropského pilíře sociálních práv“ (SWD (2016) 51) a „Sociální acquis EU“ (SWD (2016) 50) ze dne 8. března 2016. základní pracovní dokumenty útvarů Komise „hospodářský růst, zaměstnanost a sociální vývoj v evropském sociálním pilířem behind the rights“): 2016 (SWD(51) a „acquis EU v oblasti sociální ochrany“ (SWD(50): 2016 (8) V březnu 2016.
(3) Â Conference website . (3) Webové stránky konference. (3). Â internetové stránky konference).
(4) See page 19 for work stream 1, page 25 for work stream 2, and page 12 for work stream 3. (4) Viz strana 19 pro pracovní tok 1, strana 25 pro pracovní tok 2 a strana 12 pro pracovní tok 3. (4). Viz strana v čl. 19 odst. 1, s. 25% běžné pracovní proud (2, 3) pro proud, s. 12).
(5) In Austria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, Germany, Italy, Latvia, Luxembourg, Malta, Slovenia, Spain and Sweden. (5) V Rakousku, na Kypru, v České republice, Dánsku, Estonsku, Finsku, Německu, Itálii, Lotyšsku, Lucembursku, Maltě, Slovinsku, Španělsku a Švédsku. (5). v. Rakousko, Kypr, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Německo, Itálie, Lotyšsko, Lucembursko, Malta, Švédsko, Slovinsko a Španělsko),
In parallel with the Commission’s public consultation, the EESC launched a series of national debates in the 28 Member States. Souběžně s veřejnými konzultacemi Komise zahájil EHSV sérii národních diskusí ve 28 členských státech. které se souběžně s™ commissionâ EUR, zahájila veřejné konzultace týkající se řady EHSV debat v 28 členských států.
(6) In Spain, Denmark, Germany, Italy, the Netherlands and the UK. (6) Ve Španělsku, Dánsku, Německu, Itálii, Nizozemsku a Velké Británii. (6) Dánsko, Německo, Španělsko, Itálie, Nizozemsko a Spojené království.
(7) The position papers are available at http://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=1235&langId=en (7) Poziční dokumenty jsou k dispozici na adrese http://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=1235&langId=en. (7). Ve stanoviscích, které jsou k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=1235&langId=en.
(8) The ETUC campaign was especially successful in Austria and Belgium: together, almost 60 % of the standard replies originated in these two countries. (8) Kampaň ETUC byla obzvláště úspěšná v Rakousku a Belgii: dohromady téměř 60% standardních odpovědí pocházelo z těchto dvou zemí. (8) EKOS je velmi úspěšné kampaň v Belgii a Rakousku: téměř 60 %, spolu s odpověďmi standardních pochází z těchto dvou zemí.
(9) The Spanish FundaciĂłn Cepaim and Italian General Confederation of Labour (CGIL). (9) Španělská nadace Cepaim a Italská obecná konfederace práce (CGIL). (9) ve Španělsku a v Itálii fundaciăłn cepaim konfederace práce (CGIL). (10).
(10) 2016/2095(INI). (10) 2016/2095 (INI). 2095 2016/(INI)).
(11) CDR 2868/2016. (11) CDR 2868/2016. (11) (CDR 2868 2016.
(12) SOC/542-01902-00-01-ac. (12) SOC / 542-01902-00-01-ac. (12). 542-01902-00-01-ac SOC/.
(13) The European Centre of Employers and Enterprises providing Public Services and Services of general interest. (13) Evropské středisko zaměstnavatelů a podniků poskytující veřejné služby a služby obecného zájmu. (13) Evropské středisko podniků s veřejnou účastí a podniků poskytujících služby obecného zájmu.
(14)  The European Association of Craft, Small and Medium-sized Enterprises. (14) Evropská asociace řemesel, malých a středních podniků. (14)  Evropské sdružení řemesel a malých a středních podniků. (15).
(15) Presentations and the conference report are available at (15) Prezentace a zpráva z konference jsou k dispozici na adrese Zpráva o konferenci, prezentace a jsou k dispozici na adrese
http://ec.europa.eu/research/social-sciences/index.cfm?pg=newspage&item=160901 http://ec.europa.eu/research/social-sciences/index.cfm?pg=newspage&item=160901 http://ec.europa.eu/research/social-sciences/index.cfm?pg=newspage&item=160901
(16) http://bookshop.europa.eu/en/fighting-poverty-and-exclusion-through-social-investment-pbKI0116761/ (16) http://bookshop.europa.eu/en/fighting-poverty-and-exclusion-through-social-investment-pbKI0116761/ (16) http://bookshop.europa.eu/en/fighting-poverty-and-exclusion-through-social-investment-pbKI0116761/
(17) This issue was raised by Member States as crucial in the Competitiveness Council. (17) Členské státy tuto otázku nastolily v Radě pro konkurenceschopnost jako zásadní. (17) Tato otázka byla rovněž položena členskými státy na zasedání Rady pro konkurenceschopnost zásadní.
(18) Fair labour mobility was one of the priority areas highlighted by ETUC in its position paper, and was mentioned in several other contributions. (18) Spravedlivá pracovní mobilita byla jednou z prioritních oblastí zdůrazněných EOK ve svém stanovisku a byla zmíněna v několika dalších příspěvcích. (18) spravedlivou mobilitu na trhu práce je jedním z prioritních oblastí EKOS zdůraznila ve svém stanovisku tak, aby byla zmíněna v několika jiných příspěvků.
(19) Mentioned for instance by Italy, Sweden, the European Anti-Poverty Network, European Social Policy Network. (19) Uvedeno například Itálií, Švédskem, evropskou sítí proti chudobě, sítí evropské sociální politiky. (19) Například zmíněny v Itálii, ve Švédsku, Evropská sí pro sociální politiku anti-poverty evropské sítě.
(20) This was mentioned, among others, by the Social Platform and the European Youth Forum. (20) Zmínil se o tom mimo jiné Sociální platforma a Evropské fórum mládeže. (20) Toto bylo uvedeno, mimo jiné prostřednictvím sociální platforma a Evropské fórum mládeže.
(21) The European Social Policy Network noted for instance that insufficient attention is given to taxation as the essential element of redistribution in EU welfare models. (21) Evropská sí pro sociální politiku například uvedla, že zdanění jako základnímu prvku přerozdělování v modelech sociální péče EU není věnována dostatečná pozornost. (21) Evropská sí pro sociální politiku, například poznamenat, že nedostatečná pozornost věnována daně, jako je základním prvkem evropské sociální modely.
Tax justice was raised by the European Anti-Poverty Network. Evropská sí proti chudobě vznesla daňovou spravedlnost. přerozdělování v oblasti daňového práva, které byly zmíněny v evropské síti anti-poverty.
For UEAPME labour taxation is the main missing dimension and represents a barrier to make work pay and encourage enterprises to hire new workers. Pro UEAPME je zdanění práce hlavním chybějícím rozměrem a představuje překážku, aby se práce vyplatila a povzbuzovala podniky, aby najímaly nové pracovníky. (zdanění práce je hlavním chybějícím rozměr a představují překážku, aby se vyplatilo pracovat, a podpořit nové podniky k najímání pracovníků.
(22) This view was shared by CEEP. (22) Tento názor sdílí CEEP. (22) V této oblasti sdílí názor byl CEEP.
(23) 2016/2095(INI), para 2. (23) 2016/2095 (INI), odst. 2. (23). 2095 2016/(INI)), bod 2
(24) See for instance the joint statement of 18 January 2017 by BusinessEurope, UEAPME and the following sectors: CEEMET, COPA/GEOPA (agriculture), ECEG (chemical), EFCI (cleaning), Euratex (textile), Eurocommerce, FIEC (construction), HOTREC (hotel/catering), Insurance Europe, IRU (road transport) and World Employment Confederation (agency work). (24) Viz například společné prohlášení společností BusinessEurope, UEAPME ze dne 18. ledna 2017 a následujících odvětví: CEEMET, COPA / GEOPA (zemědělství), ECEG (chemický), EFCI (čištění), Euratex (textilní), Eurocommerce, FIEC (stavebnictví), HOTREC (hotel / catering), pojišovna Evropa, IRU (silniční doprava) a Světová konfederace zaměstnanosti (agenturní práce). (24). Viz například společné prohlášení ze dne 18. ledna 2017BUSINESSEUROPE, UEAPME a v následujících odvětvích: ceemet copa geopa/ (), zemědělství (eceg), chemické čištění Nomenklatura EURATEX – efci (%) (EUROCOMMERCE), textilní průmysl a stavebnictví (HOTREC), fiec (např. hotelový a restaurační), Evropa (IRU) v silniční dopravě a pracovním světem práce (konfederace práce).
(25) For instance, Article 153 of the Treaty on the Functioning of the European Union does not provide competence of the Union to legislate on “pay”. (25) Například článek 153 Smlouvy o fungování Evropské unie nezakládá pravomoc Unie přijímat právní předpisy týkající se „platby“. (25). Například podle článku 153 Smlouvy o fungování Evropské unie nestanoví pravomoci Unie ohledně â€předpisy œpay⠝ EUR.
(26) For example suggested by the Austrian Federal Chamber of Labour (AK) and the European Pact for Social Progress. (26) Navrhuje například Rakouská federální komora práce (AK) a Evropský pakt pro sociální pokrok. (26). Například navrhla rakouské federální komory práce (AK") a Evropský pakt pro sociální pokrok.
(27) For example suggested by the Friedrich-Ebert-Stiftung. (27) Například navrhl Friedrich-Ebert-Stiftung. (27). Například friedrich-ebert-stiftung navržený Komisí.
(28) Italian General Confederation of Labour (CGIL). (28) Italská obecná konfederace práce (CGIL). (28) Italský konfederace práce (CGIL).
(29) For example suggested by the Austrian Trade Union Federation (ÖGB). (29) Navrhuje například Rakouská odborová federace („GB“). (29) Navrhuje např. rakouský svaz odborových organizací (–ă gb).
(30) Germany rejected a regulation or a directive as the legal form of the Pillar, and suggested that a recommendation under Article 288 TFEU would be suitable. (30) Německo odmítlo nařízení nebo směrnici jako právní formu pilíře a navrhlo, aby bylo vhodné doporučení podle článku 288 SFEU. (30) Německem a ze směrnice nebo právní formu pilířů navrhované doporučení, a že by měly být v souladu s článkem 288 Smlouvy o fungování EU.
(31) For ETUC, the Pillar should enforce the rights elaborated in the EU Charter of Fundamental Rights, the European Social Charter and the European Convention of Human Rights. (31) Pokud jde o EOK, měl by pilíř prosazovat práva zakotvená v Listině základních práv EU, Evropské sociální chartě a Evropské úmluvě o lidských právech. (31). Podle EKOS by se zvýšila jejich práv rozpracovány v Listině základních práv EU a Evropské sociální charty Evropské úmluvy o lidských právech.
Both SOLIDAR and the European Trade Union Institute criticised the draft Pillar for blurring the distinction between social rights and principles. Jak SOLIDAR, tak Evropský odborový institut kritizovaly návrh pilíře za to, že zamezilo rozlišování mezi sociálními právy a zásadami. solidar odbory a Evropský institut pro předlohu kritizován pilíře stíráním rozlišení mezi sociálními právy a zásadami.
During consultation meetings, trade unions in several countries held the view that principles as opposed to legal rights would be less effective in achieving upward convergence in employment and social outcomes. Během konzultačních schůzek odbory v několika zemích zastávaly názor, že zásady na rozdíl od zákonných práv by byly méně účinné při dosahování vzestupné konvergence v zaměstnanosti a sociálních výsledcích. konzultací, odborové organizace při jednání v některých zemích se domnívá, že na rozdíl od zásady práva na účinnou právní předpisy by měly být méně sbližování směřující k dosažení výsledků v oblasti zaměstnanosti a sociálních věcí.
(32) Denmark, Hungary and the Netherlands made it clear that a prescriptive and uniform Pillar would fail to deliver on its objectives. (32) Dánsko, Maďarsko a Nizozemsko daly jasně najevo, že normativní a jednotný pilíř nesplní své cíle. (32) Dánsko, Maďarsko, Nizozemsko a jasně najevo, že předpisy a jednotného trhu práce by se při plnění jeho cílů,
This view was echoed by BusinessEurope and UEAPME. Tento názor zopakovali BusinessEurope a UEAPME. a to podle názoru BusinessEurope a UEAPME složitá.
(33) Raised for instance by the Committee of the Regions. (33) Vyvinuto například Výborem regionů. (33) Například vyjádřily prostřednictvím Výboru regionů.
(34) Mentioned for instance by the European Association for the Education of Adults, Social Platform, the Confederation of Family Organisations in the European Union (COFACE), the European Youth Forum, the Commission of the Bishops' Conferences of the European Community (COMECE), the REVES network (European Network of Cities & Regions for the Social Economy) and the European Disability Forum. (34) Například Evropská asociace pro vzdělávání dospělých, sociální platforma, Konfederace rodinných organizací v Evropské unii (COFACE), Evropské fórum mládeže, Komise biskupských konferencí Evropského společenství (COMECE), Sí REVES (Evropská sí měst a regionů pro sociální ekonomiku) a Evropské fórum zdravotně postižených. (34) uvedeno například Evropské asociace pro vzdělávání dospělých, sociálními platformy, Konfederace organizací na podporu rodiny v Evropské unii (COFACE), Evropské fórum mládeže, konference bishops "Komise Evropských společenství (comece reves Network) a evropskou sítí měst a regionů pro sociální ekonomiku a Evropské fórum zdravotně postižených.
(35) NGOs such as the Social Platform and experts consulted in the work streams. (35) Nevládní organizace, jako je sociální platforma a odborníci, s nimiž se konzultovalo pracovní toky. (35). Sociální nevládní organizace jako platforma pro odborníky a s užším napojením na trhu práce.
(36) This list is non-exhaustive. (36) Tento seznam není vyčerpávající. (36). Tento seznam je orientační.
(37) See Commission Staff Working Document "The EU social acquis", SWD (2016) 51 final. (37) Viz pracovní dokument útvarů Komise „Sociální acquis EU“, SWD (2016) 51 v konečném znění. (37). Viz pracovní dokument útvarů Komise „acquis EU v oblasti sociálního zabezpečení", SWD(201651) v konečném znění.
(38) This point was made for instance by Greece, France, Italy, the Netherlands, Portugal and Luxembourg. (38) Tento bod uvedly například Řecko, Francie, Itálie, Nizozemsko, Portugalsko a Lucembursko. (38) Tento bod byl například ve Francii, Řeckem, Itálií, Nizozemskem, Portugalskem a Lucemburskem.
(39) This point was also confirmed by ETUC who called for widening the scope of the definition of a worker so that it is not restricted or interpreted to apply to the more limited category of ‘employee’, and removing unfair exemptions that leave some workers outside the scope of protection. (39) Tento bod potvrdil také ETUC, který požadoval rozšíření oblasti působnosti definice pracovníka tak, aby nebylo omezeno ani interpretováno, aby se vztahovalo na omezenější kategorii „zaměstnaneckých“ zaměstnanců. ˘ a odstranění nespravedlivých výjimek, které nechávají některé pracovníky mimo rozsah ochrany. (39) Tento bod byl rovněž potvrzen EKOS požadovali, který rozšiřuje oblast působnosti a definice pracovníka, nebo je zapotřebí použít pouze na omezené kategorie ’ ˜ employeeâ EUR a odstraňování nerovného výjimky, ponechávají určitý rozsah ochrany externích pracovníků.
(40) Inspiration could be drawn from the ILO recommendation on employment relationships. (40) Inspirace by mohla vycházet z doporučení ILO o pracovních vztazích. (40) Inspiraci lze vyvodit z doporučení MOP o pracovních vztazích.
(41) The European Parliament invited the Commission and the Member States to evaluate the how an adequate minimum income could be provided in all Member States. (41) Evropský parlament vyzval Komisi a členské státy, aby vyhodnotily, jak by bylo možné zajistit přiměřený minimální příjem ve všech členských státech. (41) Evropský parlament vyzval Komisi a členské státy, aby zhodnotily přiměřený minimální příjem, jak by mohly být poskytnuty ve všech členských státech.–2016,
See Resolution 2016/2095(INI), para. Viz usnesení 2016/2095 (INI), odstavec. viz usnesení 2095(INI)), bod 15.
15. (42) Evangelical Church in Germany, Diakonie, Kommissariat der Deutschen BischĂśfe, Caritas. 15. (42) Evangelická církev v Německu, Diakonie, Kommissariat der Deutschen Bischäfe, Caritas. (42). V Německu evangelical church diakonie kommissariat, der deutschen bischă ś caritas Fe (.
(43) Benchmarking was particularly discussed in work stream 3. (43) Benchmarking byl diskutován zejména v pracovním toku 3. (43) byl projednán, zejména v oblasti srovnávání běžné práce.
See page 13 of this report. Viz strana 13 této zprávy. [3] Viz strana 13 v této zprávě.
(44) Employer organisations in Belgium, Czech Republic, Germany, Denmark, Finland, Ireland, Malta, Sweden and Slovakia argued that the Pillar should not set binding standards, but rather be a broad guide for development of the economic and social systems in the Member States. (44) Organizace zaměstnavatelů v Belgii, České republice, Německu, Dánsku, Finsku, Irsku, na Maltě, ve Švédsku a na Slovensku tvrdily, že pilíř by neměl stanovit závazné standardy, ale spíše by měl být širokým vodítkem pro rozvoj hospodářských a sociálních systémů v členských státech. (44) Organizace zaměstnavatelů v případě Belgie, Česká republika, Německo, Dánsko, Finsko, Irsko, Malta, Švédsko a Slovenskem tvrdí, že by se stanovené normy pilíře není právně závazný, ale je velmi Obecný návod pro hospodářský a sociální rozvoj systémů v členských státech. |
This position is shared by a number of Member States, including the UK, Denmark, the Netherlands, Latvia and Sweden who considered that any EU initiative would need to carefully take into account different national starting points, challenges and institutional set ups. Toto stanovisko sdílí řada členských států, včetně Spojeného království, Dánska, Nizozemska, Lotyšska a Švédska, které se domnívají, že každá iniciativa EU bude muset pečlivě zohlednit různé národní výchozí body, výzvy a institucionální uspořádání. Tento společný postoj do několika členskými státy, včetně Spojeného království, Dánsko, Lotyšsko, Nizozemsko a Švédsko, kteří se domnívají, že jakákoli iniciativa EU by měla rovněž přihlížet k různým výchozím situacím a národním a institucionální rámec stanovený technologiemi.
(45) For instance, ETUC, the EESC, Italian Camera dei Deputati, CGIL and NGOs such as the Social Platform and European Anti-Poverty Network. (45) Například ETUC, EHSV, italská kamera dei Deputati, CGIL a nevládní organizace, jako je sociální platforma a Evropská sí proti chudobě. (45) Například Evropská konfederace odborových svazů (EKOS), EHSV, Itálii, kamerové dei deputati CGIL a nevládních organizací a sociálních služeb, jako je Evropská platforma anti-poverty sítě.
(46) For instance NGOs like the European Anti-Poverty Network, SOLIDAR, COFACE, Save the Children, the Social Platform, SOS Children's Villages International, as well as the European Social Policy Network and the European Pact for Social Progress (Vienna, 29 November 2016). (46) Například nevládní organizace, jako je Evropská sí proti chudobě, SOLIDAR, COFACE, Zachraňte děti, sociální platforma, SOS dětské vesničky International, Evropská sí pro sociální politiku a Evropský pakt pro sociální pokrok (Vídeň, 29. listopadu 2016) . (46) například nevládní organizace apod.), Evropská sí anti-poverty solidar COFACE), tak, aby mohli děti, sociální platforma mezinárodních vesnice sos dětí, stejně jako Evropská sí pro sociální politiku a Evropský pakt o sociálním pokroku“ (29. listopadu 2016), Wien.
(47) Proposed for instance by Portugal for the euro area. (47) Navrhuje například Portugalsko pro eurozónu. (47) Portugalsko navržená Komisí, například v eurozóně.
(48) Proposed by France. (48) Navrhováno Francií. (48) navrhované ve Francii. (49).
(49) Proposed by France. (49) Navrhováno Francií. navrhované ve Francii.
(50) Proposed for instance by Italy. (50) Navrhuje například Itálie. (50) Navrhuje např. Itálie.
(51) The Committee of the Regions called for the Commission to propose a fiscal capacity for the euro area, open to all Member States, which could also allow for a European coordination of anti-cyclical policies. (51) Výbor regionů vyzval Komisi, aby navrhla fiskální kapacitu pro eurozónu otevřenou všem členským státům, která by rovněž mohla umožnit evropskou koordinaci proticyklických politik. (51) Výbor regionů a vyzvala Komisi, aby předložila návrh fiskální kapacitu pro eurozónu je otevřen všem členským státům, které by také umožnit anti-cyclical evropské koordinace politik.
(52) For more details, see page 12 of this report, as part of the feedback gathered through work stream 3. (52) Další podrobnosti viz strana 12 této zprávy, která je součástí zpětné vazby získané prostřednictvím pracovního toku 3. (52) Více podrobností viz strana 12 této zprávy, jsou nespolehlivé zpětnou vazbu prostřednictvím běžné práce.
(53) This point was also highlighted by the European research community in the seminar on 'Work, Welfare and Inequalities in Europe – The Research Perspective', 10 October 2016. (53) Tento bod zdůraznila také evropská výzkumná komunita na semináři „Práce, sociální péče a nerovnosti v Evropě - Výzkumná perspektiva“, 10. října 2016. (28) Tento bod ROVNěž BYLA ZDůRAZNěNA v rámci Společenství pro evropskou výzkumnou činnost, semináře o „Sociální Evropa – a „nerovnosti v oblasti výzkumu, perspektiva 10. října 2016.
(54) Low-qualified individuals are those without an upper secondary degree; medium-qualified are those with at most an upper secondary or a post-secondary non-tertiary qualification; high-qualified individuals hold a tertiary qualification. (54) Osoby s nízkou kvalifikací jsou osoby bez vyššího sekundárního stupně; středně kvalifikovaní jsou ti, kteří mají nejvýše vyšší sekundární nebo postsekundární nekterciární kvalifikaci; vysoce kvalifikovaní jednotlivci jsou držiteli terciární kvalifikace. (54) Aniž jsou kvalifikovaných jednotlivců z vyššího sekundárního vzdělání, s ohledem na nejdůležitější jsou medium-qualified za vyšší sekundární nebo postsekundární, neterciární vzdělání terciárního vzdělání je high-qualified jednotlivců.
(55) European Parliament, ETUC, see also the French government's proposal on "statut du stagiaire". (55) Evropský parlament, ETUC, viz také návrh francouzské vlády na „statut du stagiaire“. (55) EKOS v Evropském parlamentu, viz rovněž návrh Komise na francouzské instituce" du statut stagiaire."
(56) UNI Europa (the European services workers union), Diakonisches Werk Baden, ETUC. (56) UNI Europa (evropský svaz pracovníků ve službách), Diakonisches Werk Baden, ETUC. (56). uni Europa (pracovníci v Evropské unii), diakonisches baden „Evropská konfederace odborových svazů (EKOS).
(57) UEAPME and CEC European Managers. (57) Evropští manažeři UEAPME a CEC. (57) ) a CEC (Evropská manažerská.
(58) UNI Europa, German government. (58) UNI Europa, německá vláda. (58) uni Europa, že německá vláda.
(59) Austria, Germany, Finland, Hungary, and Lithuania. (59) Rakousko, Německo, Finsko, Maďarsko a Litva. (59) Rakousko, Finsko, Německo, Maďarsko, Litva).
(60) OECD, the World Bank, ILO (60) OECD, Světová banka, ILO (60) OECD, MOP a Světovou bankou.
(61) European Association for the Education of Adults, REVES Network. (61) Evropská asociace pro vzdělávání dospělých, sí REVES. (61). Evropské asociace pro vzdělávání dospělých, reves sítě.
(62) ETUC. (62) ETUC. (62). EKOS.
(63) BusinessEurope (63) BusinessEurope (1). BUSINESSEUROPE
(64) CEEP, BusinessEurope. (64) CEEP, BusinessEurope. (2). CEEP a BUSINESSEUROPE.
(65) OECD. (65) OECD. (v EUR) OECD.
(66) French government. (66) Francouzská vláda. (66) Francouzská instituce.
(67) ATD (All Together in Dignity) Fourth World NGO. (67) ATD (Všichni společně v důstojnosti) Čtvrtá světová nevládní organizace. (3) (všechny důstojnost atd) Na čtvrté světové nevládních organizací.
(68) Among others: European Parliament, European Confederation of Independent Trade Unions (CESI), Swedish association of Regions (SKL), Bulgarian Fund for Women. (68) Mezi jinými: Evropský parlament, Evropská konfederace nezávislých odborových svazů (CESI), Švédské sdružení regionů (SKL), Bulharský fond pro ženy. (1). Evropský parlament mimo jiné: Evropská konfederace odborových svazů (Nezávislý cesišvédština) – sdružení (Bulharská skl regionů), Fond pro ženy.
(69) Social Platform, UNI Europa. (69) Sociální platforma, UNI Europa. (5) Sociální platforma, uni Europa.
(70) European Parliament. (70) Evropský parlament. (20). Evropský parlament.
(71) European Anti-Poverty Network, Social Platform, Eurochild, FEANTSA (European Federation of National Organisations Working with the Homeless), Eurodiaconia and others. (71) Evropská sí proti chudobě, sociální platforma, Eurochild, FEANTSA (Evropská federace národních organizací pracujících s bezdomovci), Eurodiaconia a další. (4) Sociální platforma), Evropská sí anti-poverty eurochild FEANTSA, a Evropská federace odborových organizací na vnitrostátní úrovni (s) Eurodiaconia a bezdomovci.
(72) ETUC, Uni Europa. (72) ETUC, Uni Europa. (1). EKOS, uni Europa.
(73) BEERG (Brussels European Employee Relations Group), BusinessEurope. (73) BEERG (Bruselská evropská skupina pro vztahy se zaměstnanci), BusinessEurope. (2). V Bruselu ve vztazích mezi Evropským beerg zaměstnance (BUSINESSEUROPE).
(74) Bulgaria, Finland, France, Ireland, Poland, and Spain. (74) Bulharsko, Finsko, Francie, Irsko, Polsko a Španělsko. (74) Bulharsko, Finsko, Francie, Irsko, Polsko a Španělsko.
(75) BusinessEurope, UEAPME. (75) BusinessEurope, UEAPME. (35). BUSINESSEUROPE, UEAPME.
(76) BusinessEurope. (76) BusinessEurope. (1). BUSINESSEUROPE.
(77) European Political Strategy Centre. (77) Evropské středisko pro politickou strategii. (2). Evropské středisko pro politickou strategii.
(78) ATD (All Together in Dignity) Fourth World, Diakonisches Werk Baden. (78) ATD (Všichni společně v důstojnosti) Čtvrtý svět, Diakonisches Werk Baden. (3) (všechny atd) Na čtvrté světové diakonisches důstojnosti“, „baden.
(79) European Association for the Education of Adults. (79) Evropská asociace pro vzdělávání dospělých. (4) Evropské asociace pro vzdělávání dospělých.
(80) European Anti-Poverty Network and affiliates. (80) Evropská sí proti chudobě a přidružené subjekty. (80 %) anti-poverty evropské sítě EURES a přidruženým společnostem).
(81) European Parliament, EESC, Social Platform, International and European Association of Mutual Benefit Societies (AIM), Commission of the Bishops' Conferences of the European Community (COMECE). (81) Evropský parlament, EHSV, sociální platforma, mezinárodní a evropské sdružení společností vzájemného prospěchu (AIM), Komise biskupských konferencí Evropského společenství (COMECE). (81) EHSV, Evropský parlament, sociální platforma mezinárodních a evropských sdružení prospěchu Společenství (cíle) Konference bishops "Komise Evropských společenství (comece).
(82) REVES network. (82) Sí REVES. (82). reves sítě. (1).
(83) German and French governments, European Confederation of Independent Trade Unions (CESI). (83) Německá a francouzská vláda, Evropská konfederace nezávislých odborů (CESI). Francouzské orgány a nezávislými odborníky, Evropská konfederace odborových svazů (cesi).
(84) A summary of the CPA's expected objectives is at http://www.strategie.gouv.fr/sites/strategie.gouv.fr/files/atoms/files/note-cpa-trois-questions.pdf , and a more detailed description is at http://www.strategie.gouv.fr/sites/strategie.gouv.fr/files/atoms/files/fs_rapport_cpa_final_2.pdf . (84) Shrnutí očekávaných cílů CPA je na http://www.strategie.gouv.fr/sites/strategie.gouv.fr/files/atoms/files/note-cpa-trois-questions.pdf a podrobnější popis je na adrese http://www.strategie.gouv.fr/sites/strategie.gouv.fr/files/atoms/files/fs_rapport_cpa_final_2.pdf. (2). Shrnutí CPA očekává její cíle a na adrese http://www.strategie.gouv.fr/sites/strategie.gouv.fr/files/atoms/files/note-cpa-trois-questions.pdf, které jsou Podrobnější popis: http://www.strategie.gouv.fr/sites/strategie.gouv.fr/files/atoms/files/fs_rapport_cpa_final_2.pdf.
(85) German Federal Ministry of Labour and Social Affairs. (85) Spolkové ministerstvo práce a sociálních věcí. (3) Spolkové ministerstvo práce a sociálních věcí.
(86) European Parliament. (86) Evropský parlament. (4) Evropský parlament.
(87) Business Europe, UEAPME. (87) Business Europe, UEAPME. (5) Business Europe a UEAPME.
(88) Areas include: reducing labour cost, attractiveness of employment contracts, access to unemployment benefits, entrepreneurship, active labour market policies, etc. (88) Mezi oblasti patří: snižování nákladů práce, atraktivita pracovních smluv, přístup k dávkám v nezaměstnanosti, podnikání, aktivní politiky trhu práce atd. (6) Zahrnují: v oblasti snižování nákladů práce a přitažlivost pracovních smluv, přístup k podnikání, dávky v nezaměstnanosti a aktivními politikami trhu práce, atd.). (1).
(89) Based on the 6th European Working Conditions Survey by Eurofound. (89) Na základě 6. evropského průzkumu pracovních podmínek nadace Eurofound. 6. vycházející z evropského šetření pracovních podmínek, Eurofound.
(90) OECD (2016), Automation and Independent work in a Digital Economy, Policy Brief on the Future of Work, OECD. (90) OECD (2016), Automatizace a nezávislá práce v digitální ekonomice, Stručný přehled politik o budoucnosti práce, OECD. (9) a): 2016 (OECD) a automatizace nezávislé digitálního hospodářství, práce ve zprávě o budoucnosti politiky trhu práce, OECD.
(91) According the physical environment index developed by Eurofound based on European Working Conditions Survey, which measures the physical risks people encounter in their workplace. (91) Podle indexu fyzického prostředí vytvořeného nadací Eurofound na základě evropského průzkumu pracovních podmínek, který měří fyzická rizika, se kterými se lidé na svém pracovišti setkávají. (a)91 index závislosti fyzického prostředí vypracovaných Eurofound vycházející z evropského šetření pracovních podmínek, u nichž existuje riziko opatření na podporu fyzických osob na jejich pracovišti.
They include: exposure to noise, dust, chemicals or infectious agents; lifting heavy loads; and repetitive hand movements. Zahrnují: vystavení hluku, prachu, chemikáliím nebo infekčním agens; zvedání těžkých břemen; a opakující se pohyby rukou. Zahrnují: expozice hluku, chemických činitelů, nebo prachu; s těžkými břemeny infekční Zdvihací zařízení a opakující se pohyby rukou.
(92) European Social Policy Network, COMECE, European Federation of Food, Agriculture and Tourism Trade (EFFAT), European Social Insurance Platform (ESIP) and representatives from Central and Eastern Europe in consultation meetings. (92) Evropská sí pro sociální politiku, COMECE, Evropská federace obchodu s potravinami, zemědělství a cestovním ruchem (EFFAT), Evropská platforma sociálního pojištění (ESIP) a zástupci ze střední a východní Evropy na konzultačních setkáních. (2). Evropská sí pro sociální politiku a Evropská federace comece potravin, zemědělství, obchodu a cestovního ruchu effat (Ústav sociálního pojištění), Evropská platforma esip (zástupci) a ve střední a východní Evropě konzultace.
(93) European Parliament, EESC, Scottish Government, ETUC, CESI, Irish Congress of Trade Unions, and others. (93) Evropský parlament, EHSV, skotská vláda, ETUC, CESI, irský kongres odborových svazů a další. (1993). Evropský parlament, EHSV skotská vláda), EKOS a cesi congress Irů, odborů a dalších. (1).
(94) The European Youth Forum called for a Directive on fair working conditions, and a Framework on minimum standards for all internships and apprenticeships. (94) Evropské fórum mládeže požadovalo směrnici o spravedlivých pracovních podmínkách a rámec minimálních standardů pro všechny stáže a učňovská zařízení. vyzývá Evropské fórum mládeže návrh směrnice týkající se pracovních podmínek, přiměřená a minimální normy týkající se rámce pro stáže a učňovskou praxi.
(95) ETUC. (95) ETUC. (31) EKOS.
(96) CESI. (96) CESI. (96). CESI.
(97) The proposed Directive should ensure for every worker a core set of enforceable rights, including equal treatment, social protection, protection in case of dismissal, health and safety protection, provisions on working time and rest time, freedom of association and representation, collective bargaining, collective action, access to training, and adequate information and consultation rights; the directive should apply to employees as well as to all workers in non-standard forms of employment, such as fixed-term work, part-time work, on-demand work, self-employment, crowd-working, internship or traineeship. (97) Navrhovaná směrnice by měla každému pracovníkovi zajistit základní soubor vynutitelných práv, včetně rovného zacházení, sociální ochrany, ochrany v případě propuštění, ochrany zdraví a bezpečnosti, ustanovení o pracovní době a době odpočinku, svobody sdružování a zastoupení, kolektivního vyjednávání, kolektivní akce, přístup ke školení a odpovídající práva na informace a konzultace; směrnice by se měla vztahovat na zaměstnance i na všechny pracovníky v nestandardních formách zaměstnání, jako je práce na dobu určitou, práce na částečný úvazek, práce na vyžádání, samostatná výdělečná činnost, práce v davu, stហnebo stáž. (97) Navrhovaná směrnice by měla zajistit, aby každému pracovníkovi vymahatelnou základní soubor práv, včetně rovného zacházení, sociální ochrany, v případě skončení pracovního poměru, bezpečnosti a ochrany zdraví, ustanovení o pracovní době a době odpočinku, svobodu sdružování a zastupování, kolektivního vyjednávání a kolektivní akce, přístup k odborné přípravě a odpovídající práva na informování a projednávání, směrnice by se měla vztahovat na všechny zaměstnance, jakož i na pracovníky v nestandardních formách pracovního poměru, jakými jsou pracovní poměr na dobu určitou, práce na částečný úvazek, samostatné výdělečné činnosti, crowd-working rozvíjející se stáží či stáží. (a), Breda
(98) Member States, EQUINET (European Network of Equality Bodies), the EESC and others. (98) Členské státy, EQUINET (Evropská sí subjektů pro rovné zacházení), EHSV a další. Členské státy a sí Equinet (Evropská sí subjektů zabývajících se rovností), EHSV a další. (2).
(99) Swedish Government, EQUINET. (99) Švédská vláda, EQUINET. švédská vláda a sítí Equinet.
(100) EFFAT (European Federation of Food, Agriculture, Tourism and Trade), ESIP (European Social Insurance Platform). (100) EFFAT (Evropská federace potravin, zemědělství, cestovního ruchu a obchodu), ESIP (Evropská platforma sociálního pojištění). (1). (European Federation effat potravin, zemědělství, obchodu a cestovního ruchu esip (European Platform sociálního pojištění). [101.
(101) Uni Europa, EuroHealth Net. (101) Uni Europa, EuroHealth Net. uni Europa, eurohealth čisté.
(102) ESIP. (102) ESIP. [102) ESIP.
(103) Autism Europe, European Blind Union, European Disability Forum, CGIL. (103) Autismus v Evropě, Evropské unii nevidomých, Evropské fórum zdravotně postižených, CGIL. (23) Evropské unie pro nevidomé autism Europe, Evropské fórum zdravotně postižených (CGIL.
(104) BusinessEurope, UEAPME. (104) BusinessEurope, UEAPME. [104. BUSINESSEUROPE, UEAPME.
(105) Germany and Czech Republic. (105) Německo a Česká republika. (2). Německem a Českou republikou.
(106) German employer organisation (BDA) (106) Německá organizace zaměstnavatelů (BDA) (106. Organizace zaměstnavatelů bda (němčina)
(107) Czech trade associations. (107) České obchodní sdružení. (4) ČESKÁ obchodní sdružení.
(108) For example in the Czech Republic and Lithuania. (108) Například v České republice a Litvě. (108) Například v České republice a Litva).
(109) For instance the Social Platform and Solidar. (109) Například sociální platforma a Solidar. (1). například sociální platforma a solidar.
(110) The French authorities supported the threshold of 60% of the median wage. (110) Francouzské orgány podpořily práh 60% střední mzdy. (2). Francouzské orgány podporované hranici 60 % mediánového mzdu.
The Portuguese government supported a discussion around a European reference level for minimum wages. Portugalská vláda podpořila diskusi o evropské referenční úrovni pro minimální mzdy. Portugalské vlády a podporuje jednání na evropské úrovni odkazu na minimální mzdy.
(111) In Denmark, Finland, Sweden and Germany. (111) V Dánsku, Finsku, Švédsku a Německu. (111. v Dánsku, Finsku, Švédsku a Německo.
Living wages are calculated according to the cost of living based on a basket of goods and household services. Životní mzdy se počítají podle životních nákladů na základě košíku zboží a služeb pro domácnost. Vypočte se tudíž žijící v závislosti na životních nákladů na základě basket zboží a služeb pro domácnost.
(112) Living wages are calculated according to the cost of living based on a basket of goods and household services. (112) Životní mzdy se počítají podle životních nákladů na základě košíku zboží a služeb pro domácnost. (112) Vypočte se tudíž žijící v závislosti na životních nákladů na základě basket zboží a služeb pro domácnost.
(113) For instance ETUC. (113) Například ETUC. (13) Například Evropská konfederace odborových svazů (EKOS).
(114) Belgium, Germany, France. (114) Belgie, Německo, Francie. (2). Belgie, Francie, Německo).
(115) For instance UNI Europa. (115) Například UNI Europa. (3) Například uni Europa.
(116) European Social Policy Network. (116) Sí evropské sociální politiky. (a) 116 Evropská sí pro sociální politiku.
(117) ETUC, the European Trade Union Institute and UNI Europa. (117) ETUC, Evropský odborový institut a UNI Europa. (5) Evropská konfederace odborových svazů a uni EUROPA institutu.
(118) France, Finland, Germany, Italy and Portugal. (118) Francie, Finsko, Německo, Itálie a Portugalsko. čl. 118 odst. Finsko, Francie, Německo, Itálie a Portugalsko.
(119) UEAPME, CEEP. (119) UEAPME, CEEP. (53) CEEP A UEAPME.
(120) ETUC, REVES Network and Smart Europe. (120) ETUC, sí REVES a inteligentní Evropa. (a) | 120 EKOS a inteligentní sítě reves v Evropě.
(121) European Commission – Economic Policy Committee: Joint Report on Health Care and Long-Term Care Systems & Fiscal Sustainability (October 2016). (121) Evropská komise Výbor pro hospodářskou politiku: Společná zpráva o systémech zdravotní péče a dlouhodobé péče a fiskální udržitelnosti (říjen 2016). 121 odst. – („Evropská komise a Výbor pro hospodářskou politiku: Joint Report on Health Care and Long-Term Care a fiskální udržitelnosti důchodových systémů (října 2016.
(122) For instance the Committee of the Regions. (122) Například Výbor regionů. (a) 122 Například Výbor regionů.
(123) REVES Network, European Association of Mutual Benefit Societies. (123) Sí REVES, Evropská asociace vzájemně prospěšných společností. [3]. Sí reves prospěchu Asociace evropských společností.
(124) CEEP. (124) CEEP. 124 odst. CEEP.
(125) Social Platform. (125) Sociální platforma. (a). Sociální platforma).
(126) AGE Europe Platform, European Disability Forum. (126) Platforma AGE Europe, Evropské fórum zdravotně postižených. ("126. AGE Platform Europe, Evropské fórum zdravotně postižených.
(127) European Youth Forum. (127) Evropské fórum mládeže. 127 odst. Evropské fórum mládeže.
(128) European Anti-Poverty Network, European Social Policy Network. (128) Evropská sí proti chudobě, Evropská sí sociální politiky. (128. anti-poverty Evropská sí pro sociální politiku), Evropská sí.
(129) Swedish Association for Vulnerable Citizens, the Irish Human Rights and Equality Commission. (129) Švédská asociace pro zranitelné občany, Irská komise pro lidská práva a rovnost. (17). Ve spolupráci se švédským zranitelným občanům, Irska, lidských práv a rovnosti žen a mužů.
(130) European Disability Forum, Autism Europe, European Blind Union. (130) Evropské fórum zdravotně postižených, Autismus v Evropě, Evropská unie nevidomých. 130. Odst. Evropské fórum zdravotně postižených osob v Evropské unii, autism pomoc.
(131) The European Trade Union Institute called for a right to effective integration of all social benefits and services ensuring a decent standard of living for the persons concerned. (131) Evropský odborový institut vyzval k právu na účinnou integraci všech sociálních dávek a služeb zajišujících slušnou životní úroveň dotčených osob. 131 odst. Odborové svazy vyzvaly Evropský institut pro právo na účinnou integraci všech sociálních dávek a služeb pro zajištění slušné životní úrovně pro dotyčné osoby.
(132) CEC European Managers. (132) CEC evropští manažeři. (a) | 132 Evropští správciCEC).
(133) Diakonisches Werk Baden, Deutsche Rentenversicherung. (133) Diakonisches Werk Baden, Deutsche Rentenversicherung. 133 odst. diakonisches werk baden; Deutsche Rentenversicherung.
(134) Business Europe and affiliates. (134) Obchodní Evropa a přidružené subjekty. (a) 134 Business Europe a členy.
(135) European Anti-Poverty Network. (135) Evropská sí proti chudobě. (135). anti-poverty evropské sítě.
(136) The European Trade Union Institute. (136) Evropský odborový institut. (a) 136 Evropská odborová institutu.
(137) EuroHealthNet. (137) EuroHealthNet. Čl. 137 odst. eurohealthnet.
(138) Dutch Government. (138) Nizozemská vláda. (49). nizozemská vláda.
(139) Such as Eurocarers, European Federation for Services to Individuals and Autism Europe. (139) Například Eurocarers, Evropská federace pro služby jednotlivcům a Autismus v Evropě. (139). Evropská federace eurocarers, jako například služeb pro jednotlivce a autism Evropy.
(140) European Network on Independent Living, AGE Platform Europe, Eurodiaconia. (140) Evropská sí nezávislého bydlení, platforma AGE Europe, Eurodiaconia. 140 odst. Evropská sí pro nezávislý život, AGE Platform Europe, Eurodiaconia.
(141) ETUC. (141) ETUC. (a) 141 EKOS.
(142) European Parliament. (142) Evropský parlament. ("142") Evropský parlament.
(143) For instance by adapting deficit rules for investment in social infrastructure as mentioned by Housing Europe. (143) For instance by adapting deficit rules for investment in social infrastructure as mentioned by Housing Europe. (12) Například přizpůsobením pravidla pro investice do sociální infrastruktury v oblasti bydlení, jak je uvedeno v Evropě.
(144) FEANTSA pointed to Housing First as innovation in homeless service provision. (144) FEANTSA pointed to Housing First as innovation in homeless service provision. [3]. Další FEANTSA pro inovace v oblasti bydlení je třeba bezdomovcům poskytování služeb.
(145) European Parliament. (145) European Parliament. (a) | 145 Evropský parlament.
(146) Housing Europe, FEANTSA. (146) Housing Europe, FEANTSA. (a) 146 Evropa FEANTSA bydlení.
(147) German Federal Ministry of Labour and Social Affairs. (147) German Federal Ministry of Labour and Social Affairs. (147. Spolkové ministerstvo práce a sociálních věcí.
(148) EESC, Portugal, trade unions (ETUC, UNI-Europa, CGIL), and NGOs (such as for instance European Anti-Poverty Network, European Disability Forum, the Friedrich Ebert Stiftung, Solidar, European Youth Forum, AGE Europe). German Federal Ministry of Labour and Social Affairs. (148) EESC, Portugal, trade unions (ETUC, UNI-Europa, CGIL), and NGOs (such as for instance European Anti-Poverty Network, European Disability Forum, the Friedrich Ebert Stiftung, Solidar, European Youth Forum, AGE Europe). German Federal Ministry of Labour and Social Affairs. čl. 148 odst. EHSV, Portugalsko, odborových svazů (EKOS), odborové organizace UNI-Europa CGIL (nevládní organizace, jako například anti-poverty sítí na evropské úrovni, Evropské fórum zdravotně postižených, ve věcech Friedrich ebert stiftung solidar, Evropské fórum mládeže v Evropě), .â Spolkové ministerstvo práce a sociálních věcí.
EESC, Portugal, trade unions (ETUC, UNI-Europa, CGIL), and NGOs (such as for instance European Anti-Poverty Network, European Disability Forum, the Friedrich Ebert Stiftung, Solidar, European Youth Forum, AGE Europe). EESC, Portugal, trade unions (ETUC, UNI-Europa, CGIL), and NGOs (such as for instance European Anti-Poverty Network, European Disability Forum, the Friedrich Ebert Stiftung, Solidar, European Youth Forum, AGE Europe). EHSV, Portugalsko, odborových svazů (EKOS), odborové organizace UNI-Europa CGIL (nevládní organizace, jako například anti-poverty sítí na evropské úrovni, Evropské fórum zdravotně postižených, ve věcech Friedrich ebert stiftung solidar, věk, Evropské fórum mládeže v Evropě.
(149) JUST Fair, CERMI (Spanish National Committee of People with Disabilities), ONCE (Spanish National Organisation of the Blind). (149) JUST Fair, CERMI (Spanish National Committee of People with Disabilities), ONCE (Spanish National Organisation of the Blind). 149 odst. Slušné a spravedlivé cermi (Španělské národní Výboru pro osoby se zdravotním postižením), (Španělské národní sdružení pro nevidomé).
(150) Solidar. (150) Solidar. (a) | 150 solidar.
(151) European Social Policy Network. (151) European Social Policy Network. 151. Odst. Evropská sí pro sociální politiku.
(152) For example Eurochild and Save the Children. (152) For example Eurochild and Save the Children. (a) | 152 Například eurochild a Save the Children“.
(153) Social Platform, Save the Children, Eurochild. (153) Social Platform, Save the Children, Eurochild. čl. 153 odst. Sociální platforma pro děti, eurochild.
(154) Seminar on 'Work, Welfare and Inequalities in Europe – The Research Perspective', 10 October 2016. (154) Seminar on 'Work, Welfare and Inequalities in Europe – The Research Perspective', 10 October 2016. (154. semináře o „práci a sociální nerovnosti v Evropě – a „Výzkum, do dne 10. října 2016.
(155) The World Bank. (155) The World Bank. (a). Světová banka.
(156) European Social Policy Network and Save the Children. (156) European Social Policy Network and Save the Children. (156) Evropská sí pro sociální politiku a Save the Children“.

First/první Previous/předcházející Články / Articles slate desktop Condak.net s.r.o.

Copyright Ing. Milan Čondák 05.12.2019