First/první Previous/předcházející Home Next/další Last/poslední

Slate Desktop a EuroVoc
 07  Čís. 66 - Slate Desktop




Original

Slate Desktop- Other

Slate Desktop - Competition

Slate Desktop – General financial institutional

Hone your tone of voice

hone ve vašem tónu jednotně

konotace hone své služby.

hone: „Váš hlas v Tone

#66 • 4 December 2019

66. • # 4. prosince 2019

(66) č. • 4. prosince 2019.

4. prosince 2019 • č. 66

A weekly round up of the CX stories that hit home

týdenní jednání o shodě CX případů, které žijí

Investice do týdenní, obzvláště CX z domácích příběhů

kola vypracuje jednou z nich CX, HOME

Dear Earthling,

úctě earthling.

Vážený earthling,

Vážený earthling,

Talking to customers is hard workespecially when you’re trying to solve their time-sensitive problems behind a screen.

talking zákazníkům je činnost energie – zejména pokud jste na své snahy vyřešit problémy za time-sensitive stěně.

Je obtížné talking klientů, zejména pokud se spolupráce nebo se snaží vyřešit své problémy s nabídkou za citlivými na čas“.

S zákazníkům je obtížné, zejména při práci —“ podle vás snaží řešit problémy s vlastní obrazovkou time-sensitive zaostávají.

And when things go off the rails you can’t help but wonder what you did wrong.

Posílení a může být u kolejnicích jste na technickou pomoc, ale wonder jste se nepříznivých.

I když se tím může jít o této pomoci kolejnic společnosti, ale také obsahují chybná tvrzení wonder.

mimo Unii a více členských států Vás ručníky, ale mohou přispět k wonder what you se nesprávné.

Was I rude? Did I use the right words? Did I not explain things clearly?

Komise byla i rude i právo na užívání??), jak se budou týkat nejen?

i) se používat i rude. To by nebylo správné, a tím i jasně?

byl i rude? se použije i na rozdíl mezi jinými i bez dalšího? jasně?

Sure, some customers are just looking to get a rise out of you; they’ll profanely invoke your mother’s name over the shortest delay. But in an age of constant distraction and instant gratification, it’s often the tiny details that end up being important.

zajistí, aby zákazníci jsou pouze při zvyšování počtu jste; LL profanely odvolávat na vaše jméno matky a v co nejkratší, avšak co. ve věku a gratification distraction konstantní v reálném čase, je často zapojenými do jsou uvedeny v tomto směru.

zákazníci jistotu, a to právě tak, aby se na společnosti, které ll profanely mateřské společnosti v co nejkratší. Komise však zůstávají ve věku gratification distraction a podniky, které jsou často malé společnosti, je důležité konečné likvidace.

Zajistí, aby je klienti se zvyšují o jednu z jste ll); profanely uplatnit jejich matky v názvu, co nejkratší ve věku pro stálé distraction gratification úřadu je často tiny informace, až bude důležité.

This includes the language you use and your tone of voice.

To zahrnuje jazyk a Vaše tónu jste na vyjádření.

Tento jazyk je nutné použít údaje o trhu a zpracování.

To zahrnuje využívání a bylo vydáno Tone Váš hlas v.

In this article and short video, you’ll find some useful tips, from CS language specialists, on how to strike the right tone of voice and keep your customers happy.

v tomto článku a krátkodobě, je vhodné v určitých jste LL tips C a jazykové úrovni, jak dosáhnout tónu jednotně a právo na vaše happy zákazníků.

Podle tohoto článku, a na krátkou určitou tips užitečné stanovit ll“), CS jazyka, jak je nutné usilovat o telefonních a právo na své zákazníky, Happy.

v tomto článku a v krátkodobém, video ll) hledat vhodné, ze některé jazykové CS, jak zajistit správné Tone hlasu a zachování jejich klientů las.

Happy readings,

happy hodnoty.

readings, Happy

Las čtení,

Maria

Maria

Maria

Maria

This week's top picks 🔖

Tento strop picks 🔖 EU-Rusko

Navíc k tomuto picks 🔖 týdně

Toto navýšení v týdnu picks 🔖

Hone your tone of voice. A linguistic perspective on how to talk to customers

Vaše tónu hone hlas. jazykové z hlediska jak od prodejce zákazníkům

hone hlasové nutné při pohledu jazykového. talk k zákazníkům.

hone Tone Váš hlas. z pohledu na jazykové talk zákazníkům.

Language and tone of voice can have a huge influence on customer satisfaction and brand loyalty, so this team analyzed hundreds of written customer support messages to understand the best way to write to your customers.

jazyk a jednotné používání tónu mohou mít velký vliv na spokojenost spotřebitelů a značky loajalitu analyzed jednotky, tak na příjemce podpory písemné zprávy pochopit nejlepším způsobem, aby písemně vyzvala Vaše.

jazyk a konotace trhu může mít značný vliv na trhu a loajalita klientů a uspokojení těchto nových pracovníků stovky analyzovat podpory písemné zprávy pochopit, co nejlépe na odpis.

Tone hlasu a může mít vliv na velké spokojenosti zákazníka a loajalitaznačky, tak pro klientské podpory analyzed stovky písemná sdělení k tomu, aby nejlepším způsobem pro jejich zákazníky.

♀️ A century ofshrill”: How bias in technology has hurt women’s voices

♀ ️ století: „shrill profil technologie“, jak je definována platnými hurt žen

♀ ️ shrill století“ a „: Jak je vyloučit zkreslení technologie pro ženy poškodit vyslovuje

♀ ️ shrill opravdový „A“: jak neobjektivnost v technologie, bývalý ženská hlasy

Technological bias is about more than audio qualityit’s about the forces that influence whose stories are told and how.

Profil technologií je o více než zvukový kvality) a tím, že se jejich vlivem síly a told způsobem.

ŘÍZENÍ TÝKAJÍCÍ SE vyloučit zkreslení, magnetofonové více než kvalita by se Komise domnívá, že pochybnosti týkající se její vliv příběhů a potvrdit.

Technický nerovnováha je více než jedno je kvalita audio a účasti na nich mají vliv, a jak jsou told.

🌱 Driving the innovation engine as you scale

Podpora inovací 🌱 jste rozsahu motoru

🌱 stimulovat inovace v rozsahu motorů obsahují

podpora inovace jako motor 🌱 jste rozsahu

How do you find space in your organization to keep innovating and find new avenues of growth, when the risk is often high and the outcome is not clear?

Jak se nacházejí ve vašem organizace pro jste na nalezení nových metod a inovujících růstu, je velmi často rizikový a výsledek není jasné?

Domníváte se, jak ve svém prostor pro nalezení innovating k růstu a možnosti získat nové riziko, pokud je často vysoké a nejsou jasné.

Jak bylo najít a udržet innovating ve Vaší organizace a hledat nové cesty k růstu, vysoké riziko, a výsledky často nejsou jasně?

🍕 Don’t serve burnt pizza (and other lessons in building minimum lovable products)

t) "slouží spálených 🍕 Don pizza a jiné minimální lovable na stavební výrobky.

Komise nechápe 🍕 burnt pizza (T) a v rámci ponaučení lovable minimální stavebních výrobků.

🍕 nedávejte sloužit i ostatním pálil pizzy zkušenosti v oblasti minimální lovable produktů.

Move over MVP. Here's why product builders should aim for lovable, not just viable.

Komise se bude více mvp. Výrobky pro výrobky, proč by měla zaměřit nejen lovable životaschopné.

Komise se proto mvp. V případě výrobků, měla za cíl builders nejen lovable.

Komise se v tomto MVP. proto výrobek měl za cíl pro lovable, nejen životaschopné.

😬 Pamela Pavliscak on the danger and promise of emotional technology

😬 pamela pavliscak na nebezpečí a slib citový technologií

😬 pamela pavliscak příslibu a na nebezpečí emotional technologie.

😬 pamela pavliscak nebezpečí pro plnění slibů a emočně technologie

Silicon Valley is getting serious about programming technologies to understand, interpret, and respond to our emotionseither to help us out, or to get us to buy stuff, or both. And while that has the potential to increase human empathy across the board; it can also be really scary.

je vážně znepokojen silicon údolí integraci, plánování, technologie mohou porozumět a reagovat na emotions USA, aby tak, aby nakupovali nebo stuff USA, a žádá, aby byla potenciálu pro lidská práva v soucítí; může být také skutečně scary.

Aby se na programové údolí vážné pochybnosti o objasnění, technologií a vysvětlit, jak reagovat na naši emotions v USA, nebo získat stuff koupit, a sice že empathy lidský potenciál růstu ve správní radě a lze jej scary.

Silicon Valley připravuje vážné obavy programování technologií, vykládat tak, aby odpovídaly našich emotions – buď v USA, a to z něj stuff nebo obojí. Zároveň by bylo možné zlepšit empathy lidských zdrojů napříč Komisí, může být skutečně scary.

Speaking words of wisdom💡

Odkaz na něj wisdom 💡

Zatímco 💡 wisdom slova

V zásadě se 💡 podpořená

Always try to use the language so as to make quite clear what you mean and make sure your sentence couldn't mean anything else.

Náklady na užívání jazyků tak, aby bylo dosaženo a jaké jste jasně znamená to znamená Vaše 't k smrti couldn činností.

Použije se vždy musí provést v jazyce zcela jasné, jaké se slova "zpracování a zajistit nic neumožňuje couldn cenných papírů.

vždy usilovat o používání jazyků téměř tak, aby bylo jasné, jak zajistit jejich" a slova "trvají couldn instituce.

C. S. Lewis, writer

Lewisové spisovatel, s.).

c), s. writer lewis

c), celková lewis S.

Pssst, tweet me.

pssst tweet, me).

Společnost pssst tweet ME.

Je mi pssst tweet.

Copyright © 2019 Unbabel, All rights reserved.

autorských práv všech © 2019 unbabel vyhrazena.

© autorských práv, si unbabel 2019.

veškerá autorská práva© unbabel až 2019.

Original

Slate Desktop- Other

Slate Desktop - Competition

Slate Desktop – General financial institutional


First/první Previous/předcházející Články / Articles Next/další Last/poslední

Copyright Ing. Milan Čondák 26.12.2019